Med Curoflow kan ni implementera samma digitala kommunikationsplattform hos samtliga enheter i er kommun, då Curoflow är utvecklad för att anpassas till olika typer av verksamheter med brukar-, medborgar- och patienthantering. Plattformens skalbarhet sätter inga begränsningar i antal användare och våra kunder bestämmer själva hur de vill strukturera sina enheter, mottagningar, appar och webbgränssnitt för invånarnas digitala ingångar. Då Curoflow erbjuds som white label designas klientportalerna enligt kommunens profil och kommunens olika enheter bestämmer själva hur de vill anpassa funktionerna till just deras verksamhet. Oavsett om enheterna endast vill erbjuda digitala bokningar av fysiska besök, eller en mängd alternativ för chatt och videomöten, kan Curoflow fungera som navet i kommunens digitala kommunikation. Fysiska möten och digital kommunikation kompletterar oftast varandra och Curoflow kan sättas upp för de flöden som är mest effektiva för varje enskild verksamhet.
Inom en kommun uppstår ofta tillfällen där man skulle spara mycket tid på att mötas eller kommunicera digitalt för att kunna koordinera aktiviteter runt en invånare, t.ex. vid en vårdplanering. Idag finns många tjänster för videomöten men de flesta delar data till USA, där de riskerar att läcka kommuninvånarnas personuppgifter till amerikanska myndigheter. Curoflows videotjänst hanterar all data i Sverige för strikt efterlevnad av GDPR och stödjer flerpartssamtal med säkra inloggningar. På så sätt kan ett flertal personer träffas digitalt för exempelvis:
Curoflow vårdplattform och våra tilläggstjänster kan enkelt avropas genom följande ramavtal:
Varmt välkomna att kontakta oss för mer info och låt oss tillsammans stärka offentlig sektor med moderna mjukvarulösningar för digifysisk vård och GDPR-säkra videomöten.
Undrar ni hur den digitala vårdplattformen ser ut och hur den hade fungerat i ert dagliga arbete? Är ni redo att byta till en leverantör som kommer från vården och förstår era behov? Vi diskuterar gärna er verksamhet och hur Curoflows olika funktioner skulle kunna effektivisera den. Ni kan ta emot patienter digitalt inom några veckor.
Skicka ett meddelande så hör vi av oss!